יום שני, 8 בספטמבר 2014

גמ-ישות


״חיפשתי על ׳חובות הלבבות׳ 
מן השכל, ומן הכתוב, ומן הקבלה, אם אנחנו חייבים בהם אם לאו.
ומצאתים שהם יסודי כל המצוות. ואם יארע בהם שום הפסד, לא תתכן לנו מצווה ממצוות האיברים״.
(׳חובות הלבבות׳, רבנו בחיי בן יוסף אבן פקודה)


את החיים צריך לבקש בעצם החיים בכל רגע.
כי כל רגע הוא אות חדשה, פרק חדש.
(א.ד. גורדון)




זה גיל 5 לחשוב שהכל קורה בין רגע
שאתה יכול להכיל את כל השפע של היום הולדת בתרכיז של מיץ,
לגדול בבת אחת
והיום כבר בת...
אשה.

זה לא הגיל שמגדל,
טוב לגדל מידה שעה שעה
וטובה שעה קודם
כל יום (ל)טיפה.
זרע קטן ועקשן
צמיחה איטית, מדודה ועקבית.


זה לא יקרה בין רגע
זה הולך ומתברר
לא הזמן מגדל
הזמן שלא נמדד
מנ-עד


תגדילי לעשות
מה שעשית יפה וטוב,
תגדלי ממנו,
עשי עוד.
לא די לי ... 
מגיל צעיר 
ועכשיו זה אומר-
את יכולה יותר.

מישירה ליותר- 
מבט מקרוב,
והמרחק נמחק,
ומייד שוב נרחק
ונקודת האופק שלי
כמרחב נקודת המבט
נשלחת.

זה דרך העולם, 
להתגלות אליי לאט. 
ולי זה אומר-
שיש כאן יותר.


יש לי אורחים 
חברים ותיקים;
בושה, אשמה, כישלון, יגון
באים והולכים,
לא נשארים לישון.
בסוף היום-
אני נשארת.
ומזמינה 
את שוכני הלב
להתרחב.



מתאמנת בלהרפות, לשחרר, 
ואז נהיה מקום ליותר... 
חדר כושר, בונה חוסן.
אחרי תקופה,
השרירים מתרגלים,
הדם מפמפם בעורקים,
מבקש עוד מנה...
ומתמכרים לתנועה.

שבת חמישית של נחמה מתוך שבע

כשהדברים מתפרקים-
אני אוספת.
ועם העיפרון הסגול שלי משרטטת...
התרחבות נפש.






SIA
Elastic Heart




בהדרכה, אתם מקבלים הזדמנות לברר
איזה שריר בהורות אתם מבקשים להגמיש ואיזה לשחרר 



שלי אמיר בהלול
בקשר לקשב
ליווי תהליכי צמיחה בהורות
shelly.bahalul@gmail.com
0544-525286 /  077-5255415

https://www.facebook.com/groups/horim.bekesher










אין תגובות: